بایدن: باید فورا به آتش بس دست یابیم!-راهبرد معاصر
حملات توپخانه‌ای و پرواز گسترده هواپیما‌های صهیونیست‌ها در آستانه تهاجم زمینی به لبنان ادعای معاریو درباره جزئیات جدید ترور دبیرکل حزب الله لبنان گردان‌های سید الشهداء عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد طالبان: شماری از اعضای داعش در افغانستان را بازداشت کردیم آمریکا چند هزار نیروی جدید به غرب آسیا اعزام می‌کند بایدن: باید فورا به آتش بس دست یابیم! ورود نیرو‌های کماندوی رژیم صهیونیستی به لبنان | احتمال آغاز حمله زمینی طی ساعات آینده نبیه بری: لبنان به مفاد توافق درباره آتش بس و اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ پایبند است واکنش پیونگ یانگ به ادعای زلنسکی درباره همکاری کره شمالی با روسیه واشنگتن‌پست: حمله زمینی محدود اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در «ایلات» بایدن: باید از وقوع جنگ فراگیر جلوگیری شود تبدیل حیفا به شهر ارواح پس از شلیک موشک بالستیک حزب‌الله بیانیه دوم مقاومت: با موشک به دو هدف صهیونیستی حمله کردیم برنامه سفر نخست‌وزیر روسیه به ایران

بایدن: باید فورا به آتش بس دست یابیم!

جوبایدن رئیس جمهور آمریکا در حالی که حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به لبنان و غزه با حمایت آشکار این کشرو ادامه دارد، مدعی شد که باید فورا به آتش بس دست پیدا کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 30
کد خبر: ۲۵۸۸۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ بایدن امروز دوشنبه ادعا کرد: خیلی خوشحال خواهم شد اگر عملیات نظامی میان اسرائیل و حزب الله متوقف شود.

رئیس جمهور آمریکا در اعتراف به ادامه هماهنگی همه جانبه میان دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایات مستمر در لبنان و غزه گفت من از گزارش‌ها درباره رویکرد اسرائیل برای حمله زمینی به لبنان مطلع هستم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا از «گزارش‌ها در مورد برنامه اسرائیل برای حمله محدود زمینی آگاه است؟»، بیان کرد: من بیشتر از آنچه ممکن است شما بدانید، آگاه هستم و راضی می‌شوم آنها متوقف شود. ما باید اکنون به یک آتش بس دست پیدا کنیم.

شبکه سی‌بی‌اس به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که اسرائیل به آمریکا اطلاع داده که قصد یک عملیات زمینی محدود به لبنان را دارد که می‌تواند در عرض چند ساعت آینده آغاز شود.

این درحالی است که روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با تکرار این ادعا نوشت که اسرائیل به دولت آمریکا اطلاع داده در آینده نزدیک به لبنان حمله زمینی خواهد کرد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار